restless.


Idag har jag jobbat hela dagen. Jag vet inte vem av oss som var tröttast, såfort man satte sej ner en liten stund höll man på att somna, så det var bara att försöka hålla igång fram tills dess att dagen var avklarad.
Jag är ensam ihelgen, & självklart är jag redan så rastlös att jag inte vet vad jag ska ta mej till med mej själv. Försöker titta på teve, men så börjar det krypa i hela kroppen & så måste jag upp & pyssla med något. Jag har kommit på att jag ska köpa ett staffli & börja måla, så att jag har något sånt att koncentrera mej på om jag har en minut över. För det är verkligen så, jag kan inte slappna av ens en minut knappt. Jag kom på mej själv på lunchen springandes runt & gjorde ingenting alls egentligen, bara för att röra på mej hela tiden. Sedan kom jag på att jag kanske skulle kunna ligga & bara vila under lunchen. Men det gick ingen längre stund kan jag lova! Tur att jag jobbar ihelgen, så jag har det jag gör hela dagarna iallafall! Hah.

Igårkväll när jag kom hem från jobbet började vi se en film, som var så spännande att vi var tvungna att se klart den även fast det sved i hela ögonen av trötthet. Vi blev även hungriga. Eller Erik var hungrig & for iväg & gjorde en macka. Jag ville inte ha någon... sa jag iallafall. Men sedan har jag en tendens att måsta smaka om han äter, även om jag inte vill ha en själv. Detta slutar oftast med att jag "smakar" tills det tar slut. Så igår hade han iallafall gjort en macka & kom & satte sej. Han hann väl bara ta någon tugga innan jag ville smaka. Han klev upp direkt & sa att jag kunde ta den. Jag hann knappt säga "Men.." så var han tillbaka med en till macka! Haha, han hade alltså förberett en macka till, för att han visste att smakningen skulle komma!
Hiihihihi, vad ska man säga? Han känner mej alltför väl ;)

Förresten vet jag inte om jag är allergisk eller förkyld just nu? Jag har aldrig varit allergisk förut, men nu går jag & nyser precis hela tiden, & snorar. Men det känns inte heller som någon förkylning, för det bryter som aldrig ut... konstigt.


Är detta anledningen till mina nysar ? Maybe, maybe not. Kallt var det iallafall.
  

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHAHAHAH galningar!!!

2008-06-13 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0