sötnosar!!


Nu struttar lilltjejen runt här i vår lägenhet! Hon är världens sötaste, & en riktig liten tuffing! Hon har varit supermodig fram tills nu - när hon upptäckt att det finns en bebbe i en bur. Nu ligger hon på soffkanten & är jättetrött, men måste försöka hålla ögonen öppna för att se vad han har för sej inne i buren. Jag har inget batteri kvar i kameran, men imorgon lägger jag ut bilder på godbiten!
Ni kommer bli så avundsjuka, ska ni veta! & hon är så duktig, går på lådan som världens självklaraste sak & tvättar sej supernoga flera gånger om dagen.

Usch, nu är jag trött! Har inte varit såhär trött på länge. Väldigt länge.
Men midsommar blev hur bra som helst; grillat till middag tillsammans med hemmagjord potatisgratäng! Kubb, lerduveskytte, & för mycket alkohol.
Småvalparna stapplar omkring på ostadiga ben & har börjat bita i fingrarna, men än har de inga tänder. Åh, jag får så ont i huvet när jag ser dom, jag sitter & biter ihop käkarna hela tiden, för att de är så söta!



mjao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bloggar läs du? små nyfikn på villka du spanar in!? kanske vill skriv dom på din blogg?

2008-06-23 @ 00:43:28
Postat av: Liza

Jag måste säga att jag nästan aldrig läser andras bloggar. Jag har en blogg för att jag älskar att skriva. Tycker inte alls lika mycket om att läsa, så det är inte ofta jag går in på andras bloggar. Men självklart kan jag gå in på syrrans blogg, & kompisarnas. Tråkigt svar kanske? But that is the case :)

2008-06-23 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0