Sommar!


Oh yes! Har sommaren faktiskt kommit hit nu? Jag tycker det känns så!
Helgen spenderades i hemma i åsele, med grillning, kubb & sådana somriga aktiviteter. Har badat fötterna för första gången i år. Jag lägger ut lite härliga bilder från stamsjöbesöket senare.
I fredags var vi ute på kronan. Det var roligast att träffa emma faktiskt :)

Vilken bra vecka jag har framför mej! Är ledig idag & imorgon (efter en ledig helg ;)), sedan jobbar jag två dagar, & är ledig tre dagar till helgen! Men nu för att jag nämnt det så kommer väl något skita sej, ska ni se! Vi har iallafall planerat att fira farmors 90-årsdag nästa helg. Jag ska gå & se om jag hittar någon passande present till en 90årig dam, för hon är verkligen en dam! Hoppas vi får fint väder då med, så man kan vara ute mycket! Det är så härligt, nu när man kan ha sommarkläder! Jag vill helst beställa hur mycket kläder som helst!
Hade tänkt beställa en vit bikini med broderilook, en likadan som jag hade för ett par år sedan. Syrrans kattor lyckades bit sönder den, & då var jag inte glad! Men nu hade jag som sagt tänkt beställa en ny, men då fanns den såklart inte i min storlek! Har dock hittat ett par andra fina som jag har tänkt beställa!

Syrran fyller år snart. Ska fortsätta slå in paket idag, det är så roligt att slå in paket & göra dem riktigt fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0