Skit.


Jag skulle beställa grejer från ellos ikväll, men jag blir så förbannade less när det går så sakta! Då sket jag i alltihop, så nästa gång jag bestämmer mej för att beställa så kommer hälften av grejerna vara slut! Så är det alltid.
Jag har hållit på med paket hela långa kvällen, det är så jädra roligt! Vem fyller år efter sis & farmor? Nu har jag kommit igång, & skulle kunna fortsätta hela natten! Folk som tycker att det är jobbigt att slå in paket kan be mej så gör jag det gärna! Hihi. Men man får stå för papper & snören & grejer själv. Jag gör det dock bara om pappret är snyggt, annars är det inte lika roligt! ;) Hih.

Träffade sjukgymnasten idag, men jag vet inte om det gav så mycket. Kände mej inte mycket klokare efteråt. Och hade mer ont, of course. Men jag får väl fortsätta träna som smått så blir det nog bra. Det är lite tråkigt bara, då resultatet blir mer inne i kroppen & syns inte utanpå, & sånt brukar ju oftast lätt bli tråkigt i längden. Men det är ju bra för mej, så...

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0