Sjukling.


Jag har varit tvungen att ringa & sjukanmäla mej idag. Jag tycker att det känns som att det är oftare & oftare jag måste vara hemma nuförtiden. Usch & fy, det som är det värsta jag vet - att vara hemma från jobbet. Jag hatar det verkligen, man vill ju inte vara sjuk! Endera så är det magen eller så förkylning. Nu är det förkylning, ordentligt. Så fort jag rör på mej blir jag alldeles svettig, som om jag skulle ha gjort världens work-out pass! & snorigare än någonsin, plus dessa "gammgubbenysar". Jag har gjort de konstigaste saker idag, för att hjärnan känns helt bedövad... i'm out of it.

Imorse sovde jag till kvart i elva, då syrran ringde & väckte mej. Ögonen var helt igensvullna, som om jag skulle ha sovit typ tre timmar inatt. Men jag har sovit fler, många fler. Hade hon inte ringt & väckt mej hade jag säkerligen sovit fortfarande. My god, vilken ångest jag får när jag sover bort halva dagen! Inte för att jag hade kunnat gjort någon nytta iallafall, som det känns. Men man kan inte sova längre än till nio, nio max!

Nu ska jag vila en stund till, så kanske man blir frisk fortare. Krya på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0