Sis birthday.


Vilken härlig dag det var! Ett jäkla liv såklart, hon fick paket i överflöd! Massa godsaker, såsom hemmagjorda smörgåstårtor & jordguddstårtor!
Jag tycker att bilder visar bättre hur bra det var! :)

              

Bild 1, 2 & 3: Sigge, Sune & Mio var med såklart!
Bild 4: Farmor, födelsedagsbarnet, mam
Bild 5: Sigge & jag gullar
Bild 6: Sisi & alla balloons
Bild 7 & 8: Smörgåstårtan, den hjärtformade jordgubbstårtan
Bild 9: Glada miner

Bild 10: Allihopen, Mio mitt i smeten & Sigge på ett hörn
Bild 11: Sigge älskar att krypa in i saker, observera att tassen kommer ut på andra sidan ;)
Bild 12: Mio ville vara med i leken
Bild 13: Ekorrarna sis fick av mej
Bild 14: Vi är mätta & glada
Bild 15: Limpan tyckte att tårtan var god! HAH!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag ser ut som ett barn på julafton när jag öppnar mina presenter... :-D



Nu ska jag slänga mig ner i soffan och slappa, niiiiice!



Pusspuss

2008-06-12 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0