Mys.


Igår satt jag ute på balkongen en stund. Bebben var också med, han var invirad i en filt för att inte bli förkyld, även om vindarna var väldigt varma. Han tyckte att det var så spännande med alla lukter, & mös riktigt ordentligt. Jag tror vi ska gå ut & sätta oss en stund nu också, innan solen försvinner därifrån.
Lite senare idag ska jag träffa sjukgymnasten igen. Det känns väl sådär, då jag inte kunnat träna så mycket som jag velat på grund av den onda axeln. Men jag ska verkligen rekommendera Termoplåster! Jag var på Apoteket & frågade om de hade något plåster mot muskelsmärta. Detta var det enda de hade, jag var lite skeptisk, men tänkte att jag skulle testa iallafall. & jädrar vad det brände efter hela ryggen av dem! Jag var påväg att dra bort det, för att det gjorde så jäkla ont! Men tur att jag behöll det på, för efter det så hade jag inte ont på två hela dagar! Skönt!

Sommarlåtar!!
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Familjen - Det snurrar i min skalle
Men jag undrar verkligen vad Mange Schmidts nya låt heter? Jag hörde den en gång på radion, & den var brrrrra! Det var verkligen en sommarlåt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0