my cell.


Jag tänkte testa att lägga in bilder från mobilen på datorn, det har jag aldrig gjort förut. Jag har tänkt att bilderna skulle bli så dåliga, men nu har jag sett att de inte alls bli dåliga. Vissa av dem ser faktiskt ut att vara tagna med digitalkameran till & med! Hihi. Vad konstig jag är som inte testat det tidigare...

      

Pic one: Erik för ganska så längesen
Pic two: Sune, Mio & Sigge
Pic three: Pap & sis i fjällfjälla
Pic four: Erik & Limpan i fjälle
Pic five: Mom, också i fjälle
Pic six: Farmora i Borgsjö
Pic seven & eight: Kiwi gick på en madrass vi bara hade lutat mot väggen, & den tippade inte! Haha, hon väger inte många gram! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0