Mera Kiwi.



Jag kan inte hålla mej, jag tar kort efter kort på lillsnuttan. Gjorde likadant när vi nyss hade tagit bebben. Jag är hopplös på att ta kort, & nu snackar vi många kort. Jag vill inte veta hur jag skulle bli om jag fick barn, det skulle antagligen vara samma sak, fast tusen gånger värre. Om jag blir mamma en dag tycker jag synd om människorna runt omkring mej, jag kommer nog attackera dem med bilder på lillungen!! & tänk på den lilla stackarn, en blixt i ögonen stup i kvarten ;)

 
Kiwi är galen i Eriks skitiga arbetsskor. Hon leker på dem hela tiden, & ja.. som ni ser så sover hon även på dem! Först låg hon i (eller på?) ena skon, för att sedan byta till nästa. Kanske för att det inte skulle bli orättvist?
Här har hon hittat Mangans berömda 47:or, det är ju passande storlek på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0