Farmora 90 år!


Vilken helg! Farmors 90års-fest var galen! & hela helgen var det full fart. Borgsjö, Åsele, svärföräldrarna. Kubb, första doppet, valpar. Helgen går inte med ord att beskriva, därför kommer bilder istället!

              


Bild 1: Farmor & sis

Bild 2: 90åringen på stranden

Bild 3: jag innan badet

Bild 4: sis

Bild 5: cold as ice!
Bild 6: ett fågelbo vi hittade i vattnet
Bild 7: lillägget som låg i det
Bild 8: jag la ägget i solen, ifall lillen skulle ha överlevt kylan i vattnet
Bild 9: en stor & äcklig id som vi matade med korv
Bild 10: sis till höger & jag till vänster, hihi.
Bild 11: mio är duttig
Bild 12: lovely! fast sis har lagt en sten i min navel! ingen utåtnavel här inte!
Bild 13 & 14: jag & limpan spelar kubb
Sista bilden: Det ser ut som att jag gör regndansen, men  sanningen är den att jag spöade skiten ur limpan i kubb, så det är glädjeskutt ni ser ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååå, vad härligt!!! :-)

Kolla min haka på första bilden, värsta cute...haha

Stenen jag slängde i din navel är med på bilden ser jag, hahahahha



Love you, puss

2008-06-09 @ 12:27:54
Postat av: Liza

den var ju hur söt som helst! ja, stenen är med. folk kommer ju att tro att jag har en navel som går utåt! hahhaaha, pusspusspusspuss

2008-06-10 @ 20:29:52
Postat av: sandrta

kan du inte lägga ut bilder på dina

snygga tatueringar? :)

2008-06-10 @ 23:06:58
Postat av: Liza

Jag lägger eventuellt ut bilder på mina tatueringar, någon gång. Men inte för tillfället.

2008-06-12 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0