!!!


Oj, vilken hetta! Det känns som att man är tillbaka i Egypten! Jag höll på att rinna bort när jag gick upp till ICA för ett tag sen. & då går jag bara upp för en pytteliten backe!! Det är 30 grader i skuggan!
Vi ska äta kräm & mjölk til middag, det är helt emot mina principer att äta något sånt till middag. För mej är kräm & mjölk frukost, det är knappt lunch! Men vad gör man? Det går ju inte att äta nånting varmt idag.
Jag låg ute på gräsmattan en stund, men det går inte länge! Jag tog med mej bebben, & han åt gräs som en galning. Helt vansinnig såg han ut, som om gräset skulle kunna ta slut! Hah.


Usch, en cigarettfimp. Den såg jag inte förrän nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0