:)


Igår jobbade jag halva dagen för att sedan köra hem till åsele i skitvädret! Det var inget roligt före kan jag lova. Spöregn precis hela vägen! Usch & fy!
Sedan åt vi tacos hemma hos syrran. Vi hämtade även farmor & hjälpte henne sätta blommor på graven. Sedan körde jag, sis, farmor, pap & mio ut efter en skogsbilväg, långt långt. Vi fick se två älgar & en hare. Ingen björn tyvärr! Vi hade köpt med oss en jäkla massa godis. Hih, vad roliga sånadär utflykter är :)
Vi körde uppför en superbrant väg, så jag & sis fick hir i magen & det kändes typ som en karusell innan vi var uppe! Hah. Jag lägger ut bilder från utflykten senare.
Nu ska jag gå & duscha & göra mej iordning innan vi ska iväg & fira sis 22-årsdag i eftermiddag. Senare ikväll ska vi iväg & kika på kittemittungar! Det blir spännande. Jag har suttit & kollat på kattställningar & det finns ju hur mycket som helst! Jag ska köpa en riktigt lyxig, så katten har det den gör & inte börjar klösa på tapeter eller möbler.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0