cute little thing.


Jag ska vänta lite med lillmissen, tills den har fått växa på sej lite. Den är ju fortfarande ganska ung, så om jag tar den ifrån mamman för tidigt är jag så rädd att den börjar snutta på allting = inte trevligt. Sedan finns risken att den inte hunnit lära sej att tvätta sej där bak, vilket kan resultera i en obehaglig lukt. Men främst av allt är det ju bättre för kattungens skull att vänta tills den är stor nog att skiljas från sin mamma.
Nu är det spikat att vårt hus kommer rivas, det kändes skönt att höra. Då slipper vi fundera fram & tillbaka nåt mer, om man ska flytta eller inte & så vidare. Nog för att vi redan bestämt oss för att flytta hursomhelst, men man kan ju inte låta bli att fundera iallafall. Nu har man ju som inget val. Det bästa av allt är ju att vi slipper städa ur lägenheten!! Det måste vara det drygaste man kan göra; städa upp en hel lägenhet från taket & ner, krypa i varje hörn - åt någon annan!

Pratade just med en smått onykter sambo, som verkligen ansträngde sej för att inte låta det minsta onykter. Men se det gick inte! Ju mer han ansträngde sej för att låta sober desto mer hördes det naturligtvis! Hah, dessa karlar! Vad söta de är med sina små trix, som inte alls funkar! ;)


Åh! Kan det verkligen vara så att simsdemonerna tagit över min kropp än en gång? Jag har varken tid eller lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0