waaaaaaa!!


Jag måste packa!!! Jag har inte ens börjat än, & jag vet att jag måste, nu! Jag har ingen aning var jag ska börja. Shit.
Men eftersom att man funkar bättre under stress så kommer det nog gå hur bra som helst. Fast.. varför sitter jag här nudå? Inte blir det packat då heller.... jag har pirr i hela magen för att semestern äntligen börjat nu! Haha, alla helger är inplanerade redan! YES!
Det är synd bara att man vet att tiden kommer gå så fort! Äh, nu ska vi vara positiva. Men som ni kanske förstår så blir det ett par dagars uppehåll nu igen, då jag åker bort. Men jag lovar att lägga in en massa massa bilder från helgen senare! Ha en bra helg allihopa!!! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sis

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag är så avis!!! Jag vill också till Piteå...jäkla jobb och jäkla Jimmys jour....blääääääÄÄÄÄÄääääÄÄÄ!!!! :-(



Kör försiktigt, puss puss, love you!

2008-07-11 @ 10:00:44
Postat av: lina

hejhej, du jag bara undrar vad din syster sannas blogg är? =) jag har letar runt och jag hittar den inte! ;P

2008-07-13 @ 16:28:45
URL: http://liinaao.blogg.se/
Postat av: Liza

Sannas bloggadress är sannaelisabeths.blogg.se

2008-07-14 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0