Rock away.


Är det verkligen marknad till helgen?!! Jag kan bara inte förstå det! Varje år när marknan är över brukar vi köra ner till Trillen & titta. Det är så svårt att tänka sej att den platsen varit full av människor bara någon dag innan, & sedan är det helt dött där. & varje år deppar man när samhället blivit lika stilla som innan, det är bara en massa skräp överallt. Man tänker att det är ett helt år till nästa sommarmarknad. & varje år blir man lika förvånad över att tiden gått så otroligt snabbt! Det var ju nyss vi deppade! Nu är det dags igen! & jag är ledig hela helgen! YESSSSS!!!
Imorgon blir första gången jag ser gubben spela fotboll. Kan ni fatta att vi varit tillsammans över ett år & jag har aldrig sett en enda match han spelat? Det ska bli riktigt spännande! Hoppas bara att ingen gör illa sej nu, precis innan marknan! Peppar peppar!!
Jag har redan packat det mesta, för vi åker ganska tidigt imorgon. Men det är en hel del kläder som måste med.. kläder från onsdag till söndag, eller måndag till&med! Hur ska allt rymmas i bilen?! Tur att vi har stor bil, annars hade det aldrig gått. Det är bara det att jag lovat att vi ska ta med en massa fönster till Åsele också. Ojoj... fönster, alla mina grejer, Eriks grejer, lillgumman & hennes transportbur, kisselådan, bebben & hans emorma bur (den är verkligen enorm)!! Hela familjen ska med! Men det ska gå!
Just nu håller jag på att tvätta för fullt, plus att jag handtvättar lite grejer också. Sedan ska jag färga utväxten på mej själv.. det slutar kanske med en katastrof? Det skulle inte förvåna mej! Plus att vi ska hämta dedär jäkla fönstren. Hoppas den här kvällen är lång så vi hinner allt!

MARKNAD! Jag får pirr i magen! Det är så roligt med allt folk man inte träffat på så himla länge! Gud vad mycket kort jag ska ta den här helgen! PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0