Rehab.


Jag bestämde mej för att följa med Erik till hans föräldrar när jag ändå är sjuk. Det är verkligen rehabiliteringsmiljö där, så jag tänkte att jag skulle bli piggare av lite frisk luft & lugn&ro. Än så länge känns det som att det hjälpt faktiskt! Sol & värme, promenader, lite badminton, fisketurer & valparna såklart! Det är klart att man blir piggare av allt det!
Fiskelyckan idag var stor, gäddorna var slöa, men abborrar fick vi så det räckte! Jag fick drygt tio stycken, en var riktigt fet & fin! Sedan var det väl runt en hundramiljoner som släppte innan jag fick upp dom! :)

  
Jag & Toffie, en nöjd fiskare, groddan som gäddorna är som galna i!

 
Såhär glad blir jag av badminton! ;)

 
Kiwi & Tequila är vänner. Erato, som får ett nytt hem ikväll!

Nu ska jag duscha & sen lägga mej om jag ens ska orka upp. Hoppas den här jäkla rethostan kan låta mej vara ifred inatt! För imorgon är det back to business! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det ser ut! :-)

2008-07-31 @ 17:49:02
Postat av: Sis

Men komigeeen nu sisi, det är skitbra!!!! 12.50 på vardagar, och missar du det, kan du se repriserna som går 9.50, hihihhihihhh



Love you, puss

2008-08-01 @ 09:08:01
Postat av: Sis

Jag svettas snart ihjäl, HATAR att vara sjuk...bläääÄ!! Jag ska ringa dig nu, puss hej!

2008-08-02 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0