Märtnen 08.


Marknan började väl sådär. Poliser, akuten, hjärnskakning hit & axel ur led dit. Ojojoj. Vi undrade verkligen hur resten av helgen skulle bli då allt började redan på marknadsonsdan. Men resten av dagarna blev faktiskt bra iallafall! En ganska lugn marknad måste man väl säga. Ingen hangover whatsoever!
Det var såklart riktigt skönt!

 
  ¨
  
 

Fotbollsmatcherna innan marknan måste ha varit de roligaste ever. Jag som hatar fotboll skrattade & skrattade. Folk ramlade över varandra & över bollen, alla drack öl & det var ett jäkla liv.

Träffade alla mina vänner som man inte sett på evigheter, vilket alltid är lika roligt! Sedan var det även kul att min kusin Lotti kom & bodde hos oss en natt!

Träffade Rickard & Empan, & de var lika gulliga som alltid!
Vi hann även med att äta sockervadd & se en luftballong som precis lyfte!

Det enda jag tycker är synd var jag att inte hann åka en endaste karusell! Skit. Men det hinner man väl med en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0