long time, no see...


again.

Hela min semester har jag haft fullt upp! Först Pite, sen marknan & igår kom vi hem från Gullvik.
Tiden har gått så grymt fort!! Men vad hade jag väntat mej? Tiden går nog jäkla fort i vanliga fall, & då är det väl solklart att tiden går ännu fortare när man är ledig & har roligt dagarna i ända?!
Den sista veckan har jag inte alls varit pigg dock, halsont & spräng i öronen. I Gullvik kunde jag inte bada en enda gång, & jag som alltid badar. Jag älskar att bada i havet! Men jag fick vackert ligga kvar på stranden när syrran sprang & plaskade varenda dag. Min semester är ju slut nu, men jag var tvungen att sjukanmäla mej idag på grund av förkylningen, eller vad det nu är. Det vägrar släppa i halsen, & jag har en jäkla rethosta. Den är verkligen retfull! Inatt har jag & gubben hostat ikapp hela natten, då han har precis likadant. Usch för att börja med att sjukanmäla sej efter semstern. Det är inte skoj kan jag säga!
Nu sitter jag bara & väntar på att de ska ringa tillbaka från sjukan. Jag måste få kolla upp det här, för det kan inte bara vara en vanlig förkylning! Krya på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0