HELLOOO!!!


I'm back!! :)

Många har varit på mej om att jag inte uppdaterat på så länge, men det är så att vi har hållit på & flytta så vi har inte haft något Internet. As simple as that, faktiskt. Det känns kul att ni har saknat mej iallafall! Hihi!
Jag kan säga att jag saknat att få sitta & blogga då & då, men vi har haft fullt upp i drygt två veckor nu. Som sagt så har vi flyttat, & allt har varit ett enda jäkla kaos, & är fortfarande.. fast igårkväll var vi & panikköpte varsvin vit byrå till sovrummet, plus att vi även köpte två hallmöbler. Det är jättedåligt med garderober i den här nya lägenheten, så allt har typ stannat upp, tills nu när vi kan fortsätta packa bort grejer. Men det känns iallafall jättebra med nya lägenheten, jag trivs! Även om det här också är en trea så är den lite mindre än förra, men jag måste säga att jag inte känner av det. Förutom att vi inte har en skrubb. Nu tänker ni "en skrubb? vad är det för speciellt med en skrubb"? Men nu råkar det vara så att det är ett av mina favoritrum, just för att man kan slänga in allt skit man inte vill ha framme, i den. Ni kan fråga Erik, jämt om han komme med en grej & frågade var den skulle vara, så svarade jag "i skrubben". Så det saknar jag lite.. nu vet jag inte var jag ska slänga allt. Eller ja, vi har två förråd.. vilka nu är smockfulla i princip! ;)

Dessa veckor har jag varit dunderförkyld mest hela tiden. Det blev lite bättre typ två dagar, sedan har det kommit tillbaka.. tydligen för att stanna. Jag nyser mina gammgubbenysar & Erik säger att han kommer bli döv av dem om det ska fortsätta. Jag börjar bli lite orolig att jag kanske är allergisk mot lillgumman, då det aldrig vill ge sej.  Det skulle vara så himla tråkigt!

Till helgen ska vi till Piteå, på havsbadet. Erik har sett att det ska bli regn där då, men isåfall får vi väl spendera helgen på affärer. Det är ju skönt att bara komma bort ett tag, & se nåt nytt! Jag jobbar bara imorgon, sedan har jag semester! Härligt! Fast jag ska bara vara ledig drygt två veckor, eftersom vi var borta i två veckor när vi var i Egypten också. Men det känns som att två veckor räcker. Det ska bli så skönt att få vara ledig hela Åselemarknan.. hur många år sedan var det inte man var ledig under marknan? De senaste åren har man ju varit tvungen att jobba, så nu när jag har flyttat ska jag bannemej ha ledigt! Hur skönt som helst!

Nu ska vi se en film. Det blir alltid så jäkla sent innan man somnar på kvällarna! & så upp imorgon typ före halv sju! Men jag brukar alltid tänka att man är ung, & då känns det alltid bättre! Man måste få vara lite wild & crazy! ;) Hihi. Jag bloggar säkert imorrn, & så ska ni få några bilder på Kiwi, för det har syrran krävt!
Kul att vara tillbaka! PUSSHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0