gone.

Ni kanske sett att jag har klippt av mitt långa hår nu? Jag tvärbestämde mej kvällen innan vi for till Pite & det är så himla skönt!! Det var en rejäl hög med hår på golvet när det var klart! Jag ångrar mej inte ett dugg, men jag kunde inte att kasta bort håret påengång. Det låter kanske äckligt men jag gatt låta det ligga kvar på golvet över natten, innan jag kände mej redo att kasta bort det. Iallafall så hade vi gått & lagt oss på kvällen. Erik sov redan, men jag låg vaken. Kiwi sprang runt på golvet & busade med något. Det var mörkt så jag såg ingenting, men sträckte ner handen till golvet för att känna vad det var..... Hon hade dragit med sej en hög med hår!!!! Så där i mörkret får jag tag på en hel tofs av hår, & fy fasen vilka rysningar som gick genom hela kroppen! Även fast jag visste att det var mitt eget var det precis som i en skräckfilm. Typ Grudge eller The Ring! & sådär bredvid sängen, som om någon låg där under!!
& innan jag kunde somna efter det!

 
vilken liten rackarunge.

Kommentarer
Postat av: Sis

Hhahahah, ser ju otäckt ut när hon ligger och brottas med den där högen!!!



Hoppas jag får en av valparna av Jimmy, du kan väl tjata lite extra...?????????!!!!???



Pusspuss

2008-07-15 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0