YO BITCHES!!!


Härmed är min Simsperiod över för den här gången. Jag tror då det iallafall. Det känns så. Men skenet kan bedra som vi alla vet :)

Idag blev det middag ute. Helt oplanerat blev vi bjudna på middag. Det var trevligt, även om jag var så grymt trött. Helsickt. Jag har helg nu, & den var väldigt välkommen. Jag tror att jag blir såhär trött för att jag har blivit galen i ett program som går på MTV mellan 23.30 & 00.00 på nätterna. Jag måste alltså, än hur tidigt jag börjar dagen efter, hålla mej vaken för att se detta program. Det är också helsickt. Jag fattar inte varför jag är så tokig i det, & bara måste se det. Gubben ligger bredvid & snarkar för längesen när jag ligger där & mår dåligt över programmets innehåll. Jag mår alltså dåligt när jag ser det, men ändå tjurar jag på & håller mej vaken till sista minuten av det. Det heter "Scarred" & består av filmer privatpersoner skickat in på de skador de fått vid olika olyckor. Det kan handla om en skidolycka eller skateboardolycka. Typ att de bryter benet, & att det lyckats filma det. Jag undrar om jag kanske skulle ha gått & undersökt min hjärna? Är detta verkligen normalt? För övrigt fullkomligt älskar jag ju rysare & skräckfilmer. Filmer där folk blir typ torterade. Usch, vad hemsk jag är. Läskig.

Imorgon kommer ungefär halva min familj & hälsar på. Vi ska springa lite på affärer & luncha ute = mysigt!
Sedan får vi se vad som sker på vår fredagskväll. Jag ska eventuellt klippa mej imorrn, vet bara inte hur än.. of course.

För någon dag sedan fick jag mitt paket med kläder jag hade beställt. Jag kunde ha allt, vilket kändes otroligt skönt! Jag fyndade verkligen! För har ni sett rean på Ellos? Jag inhandlade en slipover, en huvcardigan, ett par leggings, trosor & ett par svarta pumps. Pumpsen kostade 99 kronor!!!! Jag brukar ha svårt att hitta skor då jag har så små & smala fötter, men jag har ett par sulor jag brukar stoppa ner i för stora skor, så funkar de! Men jag beställer nästan aldrig skor, för det är iallafall svårt att hitta de som passar. Men jag gatt bara göra ett försök när de var så billiga. & tamejfan!! Jag kunde ha dem i storlek 36, bara jag har sulorna i så!

här har ni mina fyndpumps.
observera den snygga mattan gubben lagt in :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefina skor :)

2008-01-17 @ 21:51:13
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se
Postat av: atena

vad fina dom var! bra pris också. coola tatueringar btw ;D

2008-01-17 @ 21:51:40
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Bella

assnygga!

2008-01-17 @ 22:34:08
URL: http://alexbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0