WHOA!!!


Det var så härligt & kul att vara tillbaka på jobbet idag!
- Det är så det ska kännas.. bra att komma tillbaka. Jag har ett så bra jobb, & arbetskompisar. Man ska inte gruva för att gå till jobbet. Jag har inte gruvat en, enda dag när jag ska köra iväg & jobba. Även om jag trivs med mitt jobb så tror jag att det är arbetskompisarna som gör det hela. Jag har verkligen underbara kollegor. Idag har vi skrattat mest hela dagen, and that's what it's all about - att ha kul! Men hur det än är så var helgen välkommen.. efter den här hejdundrande förkylningen så var jag mer slut än efter en hel arbetsvecka!
Det blev sallad med kräftstjärtar, räkor & nudlar till middag. & vin med Let's dance. En helmysig kväll alltså. Imorgon ska vi ta en promenad, som jag förövrigt längtat efter hela veckan. Härligt ska det bli! Idag var jag & provade en baddräkt. Vill inte ens förklara hur det gick. Ha ha, ett par storlekar för små.. sen behöver vi inte säga mer. Ni kan ju tänka er, då det gäller en baddräkt. Uuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0