VET NI?!!


Nu har mammen & mio precis lämnat mej. Nu ses vi på fredag nästa gång, inte alltför länge alltså :) Tiden går så himla fort, jag tycker det var nyss de var påväg hit! Igår var jag ledig så vi sprang på affärer som tokar & igårkväll for vi & bowlade. Det roliga var att mammen aldrig bowlat tidigare, & det såg ganska kul ut! Hon hann trampa över linjen & starta larmet också. Men sen så gick det rätt bra, hon hade ganska mycket mer poäng än mej där ett tag!
Mio har sovit inne hos mej & gubben & inatt vid halv fyra vaknade vi av världens smäll. Jag satte mej upp & där sitter lillkillen på golvet & skäms. Den lilla klantskallen hade ramlat ur sängen.. hur han nu lyckats med det! :) Haha.
Nu är det bara ikväll & imorgon. Sedan, på torsdag, kommer syrran hit & sover över. HIHIHI, TUL!

Förresten har jag gått emot mina egna principer de senaste dagarna. Men det finns en förklaring! Så här ligger det till.. när jag var yngre var jag ofta & solade solarium. Men sen fick  man ju höra hur farligt det var & allt detdär. Jag blev lite skrämd av det, & har därför inte solat på jagvetintehurlänge nu. Länge är det iallafall! Men nu var det såhär att jag fick höra att jag var SÅ BLEK (!) två gånger under en & samma dag. I vanliga fall brukar jag inte vara speciellt blek.. så att få höra detta tärde på mej, så jag var faktiskt tvungen att gå så långt att jag gick & solade solarium. Det kändes lite fel, samtidigt som det ju är så härligt! & det känns så himla bra när man kliver upp tjugo minuter senare med en bränna motsvarande en veckas solning i juli! Om man tänker på hur många som faktiskt solar året runt, så borde jag väl kunna göra det nån gång sådär? Annars brukar jag ju köra på brun-utan-sol, spraytan & sånadär grejer under vinterhalvåret. Jaja.. så var det med det.

Haha! Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag tycker att ingen vet någonting. Det enda svaret man får på frågor är "jag vet inte". Jag kan stolt meddela att my love hörde på radion att Sveriges vanligaste mening var just "jag vet inte"! Klockrent! Det är alltså inte bara jag som tycker så! Då var det bevisat...
INGEN VET NÅGOT!!

Nu stter & käkar mina älskade flamin hot cheez cruncherz igen. Plus Noblesse som jag är så galen i. Jag går & köper Noblesse för att kunna bjuda på när folk är & hälsar på, men det går inte! Jag smäller ju i mej dem själv! Hopplöst!


Hihi! Mio & lillbebben :)

Jag har kommit på en konstig grej. Jag kan kalla min kära sambo för söta saker. Jamen, som till exempel lillgubben, älskling, sötgubben, my love osv osv. Han, däremot, kallar mej för andra saker.. jag vet inte om det är bra eller dåligt. Exempel på saker han kallar mej kan vara; mysprick (detta används framförallt med ironi i rösten, tillexempel om jag rapat), hjärtegryn (!?), plommongurka (fick jag precis höra)! Vad betyder dessa ord? Finns det ens någon annan människa på denna jord som använder dem? & ska jag ta dem som komplimanger?
Här ser ni.. nu är det jag som inte vet! :)

Kommentarer
Postat av: Sis

VILKA GODINGAR!!! :-D

Gissa hur mycket jag längtar hem nu på en skala?!
Puh, snacka om att jag har varit här länge...

Ses inte imorgon, men nästa dag!!!!
PUSSSSSSSSSS

2008-01-29 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0