VAD ?!


Alltså.
Nu har jag suttit & blivit irriterad här. Det är så konstigt.. När man läser runt litegrann på bloggarna så ser man vilket skit det egentligen är. Hallå?! Varför i hela friden är det så mycket "bråk" mellan alla bloggare numera? Typ varannan kommentar som de "större" bloggarna får är elaka, & många är dessutom anonyma. Om man nu ska skriva en elak kommentar, varför kan man inte stå för det? Eller, varför ska man överhuvudtaget hålla på & skriva en massa skitkommentarer ens? Visst, jag har också skickat iväg en otrevlig kommentar nån gång, men då är det för att jag blivit riktigt upprörd över något & känt att jag bara måste få ur mej det. Sedan kanske jag inte har gått in på den bloggen mer, för att jag & personen inte har samma åsikter om saker & ting. Eller att jag bara tycker att personen i fråga har FEL. Men då skiter jag helt enkelt i att gå dit igen. Plus att jag inte varit anonym när jag kommenterat. Det här med att sitta & skriva en massa dynga till folk anonymt... det är bara så onödigt. STÅ FÖR VAD NI TYCKER DÅ! Visst kan jag förstå att man vill kommentera eller säga att man har en annan åsikt. Men det har ju blivit så himla överdrivet nu. Folk vet att de kommer bli upprörda när det går in på en viss blogg. Men gå inte in där då! Eller är det kanske bara för att hitta något att klaga på?! Det kanske rentav är roligt? Jag fattar det bara inte! Någon får gärna förklara det här för mej. Det kanske är något jag missat? Någon poäng med det hela? Bloggandet har nästan blivit ett sätt att skaffa ovänner, istället för att lära känna människor från andra ställen, som jag tror kan ha varit en tanke när bloggandet startade. Skrämmande att det är så jäkla vanligt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0