Usch.


Spenderade natten på akuten. Skulle egentligen ha jobbat ihelgen men jag känner att det inte går.
& jag är tjurig ska ni veta! Ingen som stannar hemma från jobbet för någon liten skitsak. Tidigare i veckan borde jag nog ha stannat hemma, men jag tjurade iväg på jobbet iallafall. Det är ju så man gör!
Men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga & försöker att inte ha dåligt samvete för att vara hemma.
Men rastlösheten är värst, den håller redan på att äta upp mej hel & hållen. Hu.
& vi som har biljetter till revyn imorgon. Jag hoppas innerligt att jag iallafall har orken att vara på den, för jag har verkligen sett fram emot det där! Det är så typiskt... Samtidigt känner man sej ju lite kass om man är hemma från jobbet, men går på något sånt där ändå. Men jag har tänkt, & det är en jäkla skillnad! Det går inte ens att jämföra att sitta på en stol rätt upp&ner, med att vara på jobbet & JOBBA. Alltså hoppas jag med gott samvete att jag kan följa med imorgon.

Igår var vi på stan en sväng & kollade in rean. Inte så bra, enligt mej. Men det blev iallafall lite shopping. En badrumsmatta i "bambustil", mycket ovanligt & läckert! Passar perfekt med allt annat vi har där inne! Plus ett Schampoo & Conditioner från Björn Axén, vilket jag måste skryta på otroligt!

Nu sprinnger karl runt här & tvättar & är så duktig. Själv ligger jag i soffan & får allt serverat på silverfat.. Iallafall nästan. Lillkillen, däremot.. det lilla egot! Han tar ingen som helst hänsyn! Han är bara ute efter uppmärksamhet, hela tiden!

Först har vi här en bild på en liten sötsak.

& här har vi något annat. Vill ni veta vad det är? Hah, här är ett par fina märken av att karln har bommat på en "älgtjur med minst tjugo taggar! du ska veta att han sprang förjävla fort..."!! - för att citera honom... that´s my man! ;)





God Jul önskar din rara "gubbe"

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej... hoppas allt e bra..

2008-01-04 @ 18:26:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Sis

HAHAHHAHAHAHAHA, pappa är då bra rolig fast han inte vet om det själv!! Jag fattar inte att mamma inte skrattade ihjäl sig när hon skulle öppna julklappen??? :-D

2008-01-04 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0