Megamix.


Ikväll komer sis. Vi ska käka tacos till middag. Imorgon blir det faktiskt hem, men först måste jag jobba. Det känns som evigheter sen jag var hem sist! Jag har precis slängt i en maskin tvätt, & när jag går & bär tvättmedlet & sköljmedlet lyckas jag självklart tappa ner tvättmedlet, ute i trapphuset. Det flyger tvättmedel runt mej, plus att paketet hamnade på min stackars fot. Inga vackra ord kom ur min mun då! AH, vad irriterande.
Men nu ska jag berätta om nåt trevligare! När jag konfirmerade mej (för typ tio år sen, känns det som) fick jag smycken. Två superfina, tvinnade guldkedjor med ett smycke var. En fick jag av min familj & den andra av några släktingar. Problemet var bara att de var exakt på pricken lika! Det kändes inte sådär superkul, så jag gick & bytte ena halskedjan mot en guldring. Då hade jag ju i princip fått både rigen & halskedjan! Smart! :) Nu är det bara så att jag självklart lyckades tappa bort halskedjan. Jag bytte alltså den ena, & tappade bort den andra! Så jäkla typiskt! Efter en tid fick jag en ny, likadan kedja. Så jag har bara behövt gå & köpa smycket till, men aldrig hittat det någonstans. Jag ville ju såklart ha ett likadant, inte köpa vilket som helst. Men egentligen kanske jag inte har ansträngt mej speciellt mycket för att hitta det. Men nu är det såhär trevligt att jag var in på Guldfynd för ett par dagar sedan & där hittar jag smycket jag vill ha! Plus att det var rea på det, så det var superbilligt! Var ju tvungen att köpa det! :) Sånadär småsaker känner man sej så nöjd över!

Tecknet står för Kärlek.

Igårkväll fick jag massage! Finns det något bättre?! Underbart!
Nejmen nu måste jag; städa bebbens bur, diska, ta ner tvätt, ringa ett samtal (som vanligt) osv osv. BORING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0