lost in you ?


Det här är skumt, ska ni veta! För såhär är det...
För ett par nätter sedan drömde jag att jag bråkade med massa av mina kompisar. Eller iallafall diskuterade. Sedan började jag bråka med en främmande brud. Hon var så förbannat irriterande! Vi började käfta & helt plötsligt skulle vi brotta ner varandra. Ja, brottas - inte slåss eller sparkas. Väldigt udda.. en sak om vi skulle slå ner varandra, men inte då. Vi brottades. Det tål att upprepas.- För jag fattar nämligen inte själv varför i fan vi brottades?! Haha, aja.. jag vann iallafall. Jag var så arg & brottade ner henne på backen med alla mina krafter. Självklart var hon mycket större än mej, men ändå satt jag där & tryckte ner hennes huvud i asfalten.
Nu, inatt har jag drömt att några skulle mörda mej, så jag fick helt enkelt slåss för att överleva överhuvudtaget. Jag använde alla mina krafter.. men nu var mina motståndare fullvuxna karlar. Ett tiotal av dem. Jag sparkade dem i huvudet & slog dem i magen. En gubbe skrattade bara åt mina spagettiarmar & sa att han inte ens kunde känna smällarna. Då tog jag i med hårdhandskarna.. tog alla grejer jag kunde komma på & slängde på honom. Bland annat en brödrost. Fullträff i pannan.
Jaja, iallafall så drömde jag nog den där drömmen hela natten, för den var så otroligt lång. Vi hann fastna i en hiss. Jag skulle rädda ett marsvin som höll på att svälta ihjäl. Jag & syrran låg & höll på att dö, båda två. Men Marie kom & hämtade mej i sin bil & jag skällde på henne för att hon körde så sakta.
Jag undrar om det kan vara så att jag bär runt på ett par dolda aggressioner?
Plus att jag vaknade av att jag själv skrek till, då jag på något vänster trodde mej se någon stå i dörröppningen till sovrummet. Jag tog såklart mitt förnuft till fånga & insåg att det inte var någon där. & så insåg jag även att jag inte längre kan sova själv. Nu är man ju så van att alltid ha någon bredvid sej när man somnar. Jag var faktiskt lite mörkrädd när jag skulle somna själv igår. Konstigt, då jag aldrig varit speciellt mörkrädd förut. Inte mycket iallafall. Men jag lyckades då somna iallafall, även om jag kände mej "otröjen".

Imorgon kommer sis!
& på söndag ska jag jobba, även fast jag egentligen är ledig. Men det är för att jag vill vara ledig nästa söndag, då jag egentligen ska jobba.
Så det ska nog gå bra! :)
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0