logiskt ?


Som vanligt har det hunnit hända mycket, mycket, mycket.

I fredags hade vi avskedsfest. Plus att Cillen klippte både mej & gubben. Jag vet faktiskt inte hur längesen det var jag klippte mej innan det. Så det var bra att det blev gjort! Vi skulle ha en liten avskedsfest.. men jag vet inte... vi kom väl hem vid fyra, då vi hade hunnit med på karaoke & spela spel. Jag spillde ut öl över hela spelplanen, soffan & över hela gubbens bror...
 Men det var ju inget ovanligt eller så.
I förrgår var jag på ett Mary Kay-party. Mycket underhållande! Jag var den enda som handlade, of course. Köpte en fundation & en concealer. Jag använder typ aldrig fundation, men nu tänkte jag testa. Jag behöver ju inte egentligen, så varför ska man då använda det? Hah, men det kan vara kul.. Vi hade sminkat oss & gjort oss snygga. Jag vet inte hur eller varför vi kom att prata om fisar, men så blev det.. och ni ska veta att jag inte klarar av att prata om fisar. Det är inte det att jag är för pryd eller så. Jag klarar det bara inte! Jag skrattar mej halvt fördärvad!! Jag vet inte varför det är så.. kanske är jag omogen. Inte vet jag. Men vi satt iallafall där uppsnoffsade hela högen & pratade om fisar. & där försvann ju min vackra sminkning kan jag ju lova! Jag skrattade & skrattade, tårarna bara sprutade! Det är så jobbigt, för jag kan aldrig skratta utan att jag blir alldeles vattnig i ögonen, eller att det rinner en massa tårar så att det sedan ser ut som om jag skulle ha gråtit. Det har jag fått från mamma, hon är precis likadan! Konstigt sånt där.
Förresten har jag fått en massa grejer i mina ögon idag. Först, imorse, så fick jag parfym rätt in i ögat. Som ni kan tänka er så sved det fruktansvärt. Sen blir man ju så rädd när det handlar om ögonen! Det blev som en hinna över hela ögat, så jag sköljde & sköljde. Då kändes det lite bättre. Men nu, när vi ätit lunch, åt vi apelsinklyftor till efterrätt. Då får jag en stråle av apelsinjuice rätt in i samma öga! Vad händer? AH!

Nu har mitt andra paket kläder kommit, måste gå & hämta det idag.
Har även hunnit ha fram tillbebben & så släppte jag ner honom på golvet. Men den lilla fjanten skulle bara upp i mitt knä hela tiden. Jag måste förresten städa buren idag. Boring!

Ja, förövrigt.. jag vet inte hur många fimer vi sett på sista tiden. Vissa bättre, andra sämre. Men nu är det nästan hemskt, för vi har sett så många filmer nu att vi redan vet hur de kommer sluta. Som igår när vi såg en film.. när inte ens halva hade gått hade vi redan listat ut ungefär vad som skulle hända, & hur filmen skulle sluta. Hemskt.

Igår var jag förbannad. Riktigt förbannad. Så förbannad att jag grät. & det är inte ofta jag är så arg jag jag börjar gråta! Men nu har det varit så jäkla mycket, & tillslut kan man inte vara arg längre.. då komemr tårarna, för att man inte ska behöva slå sönder något.. eller slå någon.
Sen vet jag inte vad som hänt under nattens gång? För imorse vaknade jag på ett strålande humör (annars har jag ett fruktansvärt morgonhumör. det är typ tysta leken hemma hos oss på morgnarna, gubben vågar aldig säga ett ord för då kanske jag exploderar.), jag kände mej bara så glad & överklycklig. & kär!!
När han kom hem på lunchen attackerade jag honom. & nu längtar jag bara tills han kommer hem i eftermiddag. Skumt...

Man kan inte annat än älska honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0