Less.



Jag blir så less! Nu har en jäkla dunderförkylning attackerat mej igen! Har inte sovit en blund inatt, känns det iallafall som. Har varit stekhet av feber, vilket som ni vet ju leder till febervärk i hela kroppen. Usch. Samtidigt som man är stekhet så fryser man. Detta är så konstigt! Karlstackarn har sovit med filten på sej inatt... jag hade, på något jäkla vänster, lyckats lägga mej på mitt eget täcke & sedan slitit av honom hans. & virat in mej i det. & han hade snällt tagit filten, eftersom att han visste att jag var sjuk. Själv hade jag nog bara slitit tillbaka mitt täcke med all kraft, även om han var sjuk! Det låter hemskt, men är faktiskt sant.

Revyn var bra, även om jag hade svettats stora mängder innan jag hade klarat av att fräscha upp mej för att kunna visa mej bland folk. Vi kastade i oss middagen, som var supergod. Jag kände mej verkligen inte på humör att sitta & kallprata, så som det oftast känns när man inte är riktigt kry. Direkt efter middagen åkte vi hem igen, vilket var otroligt skönt. Men jag hann iallafall dra på mej några baciller, självklart. Jag verkar inte ha något som helst immunförsvar för tillfället.
Så jag fick vackert fortsätta vara hemma från jobbet i veckan med. Jag som hade planerat att kunna börja jobba igen, efter helgen. Jag vill inte vara hemma från jobbet längre!! Men samtidigt är det bara dumt att dra sej dit när man svettas & fryser omvartannat, nyser & måste snyta sej var tredje minut. Huvudet känns jättetungt & det spränger i öronen. Det blir ju bara en ond cirkel om jag går dit & nyser alla i ansiktet. Då smittar man ju bara varandra. Nix, jag tror att det är smart att stanna hemma. Men jobbigt.

Krya på mej!

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHHAHAHHA, jag fattade att du skulle tänka "den 24 juli eller vadå?" hahahahha

2008-01-07 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0