jäklar.


?

jag tog just beslutet att jag är hemma en dag till. med lite åsikter från andra. jag kan nämligen inte ta såna beslut på egen hand, så vuxen är jag inte än. det kändes hårt att ringa på jobbet & säga att jag inte kommer förrän på fredag. man känner sej dum & taskig. men jag kan ju faktiskt inte rå för att jag är sjuk? inte för att jag tror att någon tänker att jag är dum eller så, men man känner sej ju dum. vid det här laget har ni nog förstått hur mycket jag hatar att vara hemma från jobbet. jag har tjatat ganska mycket om det. men det måste jag få göra, annars får jag dåligt samvete! nog för att jag får det iallafalll, men det underlättar lite.
idag har vi stökat undan julen, det känns jäkligt skönt måste jag säga! jag var lite less på alla ljusstakar & grejs. nu är det stilrent & fint här igen.
& så har vi även klippt klorna på lillgrabben ikväll. hihi, det var inte så populärt men han var duktig! han sprattlade inte så mycket med benen heller. istället ryckte han till med hela kroppen på nåt vis. det går inte att beskriva, men det såg jäkligt roligt ut vill jag lova! det var första gången jag klippte klor, så jag var lite nervös! man är ju rädd att klippa i pulpan! men det gick bra. jag var duktig :)

idag har jag beställt lite clothes. meningen var att jag skulle hitta kläder tills vår utlandsresa. det enda jag kommer kunna ha med mej från den beställningen är ett par svarta pumps & ljusgrå leggings. resten var cardigans & tröjor som är för varma för Egypten. Därför blir det en beställning till imorgon, & då jämarns ska jag hitta sommarkläder!


... jag undrar om jag var för morsk som stökade på idag som jag gjorde. jag känner hur det börjar kännas i kroppen, nu när man tagit det lugnt så många dagar i rad. det återstår att se när jag lägger mej ikväll, det är då det är som värst.

nixpix, nu blire teven. om dom skulle kunna visa något sevärt för en gångs skull?!

förresten, gå in på syrrans blogg! världens mest klockrena bild på mio! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0