I'll fly with you.

 - Den låten vaknade jag till imorse. Eller, jag skulle ha vaknat till den, rättare sagt. Men jag sov som en stock när mobilen spelade den. Till halv tio. Skäms på mej! Jag har länge & väl tvingat mej själv att sova till max nio på morgnarna. Annars blir man så fasligt trött hela dagen! Men imorse fortsatte jag alltså min skönhetssömn en halvtimma extra. Jaja, det skadar väl inte.
Igårkväll pressade jag varsitt glas apelsinjuice till mej & gubben. Hard work but so worth it! Det var så jäkla längesen jag drack det.. jag tror nog att jag & syrran drack det senast hos farmor faktiskt. & det var ett par år sedan!

Jag hatar näsblod. Usch. Har gått omkring med papper i näsan hela förmiddagen. Jag försöker att lägga mej en stund så att det ska sluta blöda. Så ligger jag en liten, liten stund innan jag blir rastlös & måste upp & röra på mej, vilket självklart resulterar i att det sätter igång igen. Jädra förkylning!

Idag måste jag ta mej i kragen & skriva till en gullig tjej vid namn Juulia. När man bor i Åsele & går högstadiet får man möjlighet att åka till Finland med klassen, där bor man hos olika familjer. & så bodde jag & några till hos Juulia. Nu är det nämligen såhär att jag fortfarande har kontakt med henne. Förstå, det är typ fyra år sedan vi träffades! Det är ganska bra gjort. Nog för att det kanske är hon som sett till att vi fortfarande har kontakt. Jag vet inte varför, men jag är så grymt dålig på att ta mej tid att skriva & så. Men det är ju superkul, & vi har bestämt att vi ska träffas någon gång igen. Tänk vad mycket som hänt sedan vi gick högstadiet! Hon skulle komma & hälsa på mej förra sommaren hade vi bestämt, men sen blev det aldrig av. Tråkigt nog.
Men nu måste jag alltså sätta mej ner & svara på något jag fick av henne för säkert ett halvår sedan.
Jag är så seg, dumma mej! Men bättre sent än aldrig, right? ;)

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0