I will survive.


Vissa av er kanske redan läst på min systers blogg att jag numera är en Sims-spelare. Enligt vissa coolt, enligt andra (som min syster) töntigt ? Hah!
Jag tänkte att jag nu måste berätta hela historien bakom att det slutade på detta otänkbara vis.
För flera, flera år sedan var jag, som så många andra, tokig i The Sims-spelen. Det var ju så roligt! Sedan blev jag såklart less & lämnade mina små simmar åt deras öden. Bokstavligen.
För några dagar sedan får jag veta att en mycket god vän till mej (ska inte hänga ut någon) hade gått & köpt det nya Simsspelet. Jag skrattade lite hånfullt, & tyckte att det var lite roligt då vi numera ska agera vuxna... tills i lördags. I lördags var det mycket sport på teven = min sambos dröm, min mardröm. Detta resulterar oftast i att jag blir rastlös & sitter & tjatar på honom att jag har tråkigt & hela tiden frågar vad jag ska göra... Jag fick helt plötsligt en idé.. jag fick ett otroligt sug efter just att spela Sims. Så jag sa att om jag hade haft Sims så hade han sluppit mej hela dagen, för jag visste att jag skulle sitta klistrad. Han flög upp ur soffan & vi sprang in på närmaste affär. Sagt & gjort så köpte vi spelet, fortare än ni (& även vi, dessutom) kan ana.
& där satt vi; jag vid datorn & gubben vid teven. Båda var nöjda & glada, & det var slut på tjatet. Jag kanske kan tycka att det känns lite löjligt att man sitter & spelar det där som man gav upp när man "började bli vuxen" där vid 14 års-åldern. Men det är så kul, & nu har jag blivit beroende igen.  Om man ser det såhär...  tänk vad många år jag har att ta igen, om man tänker på i vilken ålder alla andra som spelar kan vara. Jag har ju missat hur många år som helst av Simsvärlden!! Hihihih!
Det roligaste är ju att jag fick spelet för att han skulle slippa mej när han ser på idrott! And he did it with success! :)

Tråkigt bara att man måste få så ont i nacke-axlar-rygg-regionen! Hua. & även om det är kul så vet jag inte riktigt om det är värt det. Fy, idag har jag till&med tagit en alvedon...plus att bloggen blir lite lidande också. Nu får jag ju ännu mindre tid att blogga. Men just för tillfället prioriterar jag nog spelet högre... tänk, allt på grund av Sims!! Hah!

pusshej.

Kommentarer
Postat av: J.

Hur inleder Du telefonsex eller sms sex, svara på frågan i bloggen!

2008-01-14 @ 22:28:18
URL: http://facebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0