HAH!


Vi satte just upp gardinstänger i teverummet. Jämarns vad det gör mycket med nya stänger! Totally crazy!
Jag har också lagt på ett lager nagelolja på mina stackars naglar. Ibland lever de ett hårt liv. Men jag har aldrig varit någon nagelbitare, tack & lov! Gross! Sedan ska jag även lägga på ett lager förstärkning, då blir de nog glada :)
Har skrivit till Juulia, det tog ett tag. Det känns att man inte använt delen av hjärnan där man förvarar engelskan på länge nu. Men det ordnade upp sej. Karln blev imponerad av min engelska när han läste. Men har man MVG i engelska så ska man ju kunna tycker jag! Jag har alltid tyckt att engelska är jäkligt roligt. Det är alltid lika kul att lära sej nya ord, & slå in dem i hjärnan :)

Sedan frågade jag min kära älskling om vi inte skulle ta & skära lite apelsinklyftor. & så svarar han; "ja, men det skulle vara gott! tack gumman"!
Hallå? Jag frågade väl ändå om vi skulle göra det?! Gud, så dumt.. det kan han ju fetglömma. Karlar....!!


 Det blev iallafall apelsiner. Men vi hjälptes åt att skära upp dem ;) Hih!





För någon dag sedan pratade jag med min vän Moe. Det är inte så ofta man pratar, men när man väl gör det så blir det väldigt intensivt. Det blir mycket sagt om man säger så! Nu har vi en helg planerad iallafall. KUL! :)

Nu ska jag träna magen lite, man vill ju vara fit när man går runt halvnaken utomlands. Hih, inte för att jag behöver träna den egentligen. Men det känns ju bra!
Jag måste även gå & köpa en baddräkt, (inte för att ha utomlands!) för jag har bestämt mej för att börja simma. Det ska ju vara bra för ryggen har jag hört! :)

Nu ska gubben duscha. Jag ska nog sätta mej på toalettstolslocket under tiden. Jag brukar sitta där & prata medan han duschar, annars blir jag så rastlös. Kul.. "Livet på ett toalock"...


Sötgubben på min mage, på golvet. cute.

Men vet ni! Jag berättade ju om när min familj överraskade mej på nyår! & höll på att skrämma livet ur mej. Morgonen efter tänkte jag att "nu jädrar ska dom få igen"! När jag kom ut i köket stog syrran med ryggen mot mej, hon hörde inte att jag kom. Jag tyckte att detta var ett perfekt läge & hoppade fram för att skrämma henne. Men allt gick inte enligt planerna. Eller inget gick enligt planerna, snarare. Istället halkade jag på stället, benen for åt olika håll & där satt jag på golvet. Chockad & utskämd. Eller, inte så farligt kanske. Men jag skulle ge mycket för att få se det; nyuppstigen efter en natt med max fyra timmars sömn, morgonfrisyr med benen åt alla håll, chockat ansiktsuttryck. Syrran vände sej lugnt om & frågade vad fan jag höll på med där jag satt. Coo.
Sist mammen var hit fick jag ett par halksockar. Don't know why? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har tänkt mycket på det där med Lycksele, men jag har som inte haft varken tid eller råd att komma. Men det får bli en annan gång :D
Vad kul att du håller kontakten med Juulia! Jag har då verkligen inte pratat med Sanna sen vi var hos dem, (och jag pratade ju inte med henne där heller). Däremot så har jag pratat en del med Bennys nurmo.
Vad ska du hitta på i helgen då?

2008-01-11 @ 14:10:42
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0