GRRRR!!!


Idag är jag ledig. Har suttit & ringt en massa samtal idag. Jag är så förbannad. Det är nästan ett skämt alltihop. HAHA. Ett inte roligt skämt!!
Iallafall så är det skönt att vara ledig. Sedan jobbar jag bara två dagar, för sen har jag tagit en dags semester. Vi ska på nyårsrevyn på lördag, hoppas det blir superkul! Sedan är vi bortbjudna på middag söndag. Nice!

Idag slog jag huvet i dataskärmen, på nåt otroligt vis. Det gjorde jätteont så nu har jag världens spränghuvudvärk. Jäkligt onödigt om jag får säga det själv.

Jag har mycket disk att ta hand om nu. Jag vill ha en diskmaskin! En bänkdiskmaskin vore perfekt... men det är ju inte vidare snyggt!

Förresten måste jag göra något med mitt hår snart! Katastrof! Förresten ska jag passa på att göra lite smygreklam när jag ändå är igång. Garnier's Respons hårinpackning är det bästa jag testat för håret! & då har jag testat ganska många! Till exempel så är självklart Björn Axéns olika hårkurer otroligt bra för håret.. men det slår inte Garniers! Helt otroligt, håret blir så jäkla mjukt & reder ut sej på nolltid! Plus att det är bra mycket billigare än Björn Axéns! Där har ni ett litet tips med stort resultat! :)

Lite senare blir det att springa lite på rean & sprätta some money!


My cute si med en räka i högsta hugg! ;)
Observera Mio i bakgrunden!

(har jag förresten nämnt att si måste vara den snabbaste i hela världen på att skala räkor)? Alltså jag förstår det inte! På ett par minuter har hon fyllt en hel tallrik med tomma räkskal!
En gång skulle hon & vår moster tävla om vem som kunde skala en räka snabbast, då moster tyckte sej vara supersnabb på att skala. Mostern i fråga höll fortfarande på att skala så det bara skvätte om det medan syrran redan hade räkan i munnen och var i full gång med att tugga sönder den! Hahahah! Något som gjorde det hela extra roligt var att när mostern var klar med att skala kastade hon snabbt iväg den på min tallrik (för jag skulle få den) HAH! Hon tittade stolt runt sej, & trodde att hon hade vunnit innan hon insåg att syrran var klar för längesen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0