Finally!


Arbetshelgen är härmed avklarad.
Det känns grymt skönt, även om det gått jäkligt fort!!

Jag har fått nåt skit i ögonen. Det svider & så är jag alldeles tårig. Jättejobbigt när man står & pratar med folk, för jag måste blinka hela tiden. Plus att det kanske ser ut som att jag håller på att börja gråta. Pff :) Det blir därför ett ovanligt kort inlägg idag, (trodde jag), för jag måste sitta & spänna ögonen för att se något.
Nu sitter jag mest & väntar på att mamma & mio ska komma, de är påväg hit. De ska sova över hos oss inatt, eftersom att vi är lediga imorgon, både jag & mam. Så då ska vi ha mysigt; prata, gå på stan, luncha och så vidare. KUL!
Vill ni veta en sak? Jag är perfektionist. Jag var tio gånger värre när jag var yngre, & nu trodde jag faktiskt att jag har vant av mej detdär. Men jag har insett att det inte alls är borta. Inte helt. Det är verkligen superjobbigt, eftersom jag stressar upp mej för småsaker.. om jag till exempel ser en liten, liten, liten tråd på golvet måste jag omedelbart plocka upp den därifrån. Annars få jag svettningar. Men mest jobbigt är det nog ändå för gubben. Allt tjat. Om småsaker. Hu.

Justdet. Det är så skumt, för min hy är så förbannade torr just nu! I vanliga fall har jag inga som helst bekymmer med torr hud, men nu är hela händerna alldeles torra än hur mycket jag smörjer in dem. Det måste vara för att det blivit så tvärkallt nu. Men det är lite jobbigt, då jag är så mycket i vatten när jag jobbar, plus att man spritar händerna varannan minut. & det svider!! Måste använda handskar när jag diskar, eftersom jag nästan får sprickor på fingertopparna. Men jag vet att jag inte är ensam om detta problem, för fler har det såhär. Skumt. Hoppas det går över snart bara.

Åh, det är fotboll på teven. Detta betyder att min älskade pojvän är helt & hållet okontaktbar. HELT. & för ungefär fem sekunder sedan fick jag hjärtat i halsgropen för att han tvärskrek in ifrån teverummet. Jag flög rätt upp i stolen, bokstavligen! Jag antar att det blev mål, det brukar låta sådär hemskt då.
Nu ska jag äta några vindruvor. Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0