Faint !!!


Jag är så förbannat less på alla samtal hit & dit. Det är möjligt att jag tagit upp det förut. Men det tåls att dra upp igen isåfall! Usch. Nu har jag spenderat ännu en förmiddag vid telefonen. För tillfället har jag tre viktiga samtal att ringa. Är det sånt man ska ägna sej åt på sin fritid? Det är väl förfasen ingen fritid. Det känns som om jag skulle extraknäcka på något telefonbolag som ringer runt & ställer en massa jobbiga frågor. Inget drömjobb jag har... Endera så svarar personen inte, eller så är det upptaget. Inget mellanting.. eller jo, kanske.. det skulle väl vara dessa jäkla telefonsvarare isåfall. Men de är ju inte mycket bättre! I'm sick of it!

Igår hämtade jag mitt paket kläder. Jag ska behålla alltihop. Jag känner alltid att jag är för lat för att skicka tilbaka grejer, så oftast får grejerna lov att passa. Men jag var rätt nöjd. Man får ju tänka på att grejerna var så pass billiga också ;)
Det var så roligt för jag stod & provade lite olika outfits jag kan ha med mej utomlands. En outfit bestod av en knallrosa topp som var lite pösig, ett par svarta leggings & de svarta pumpsen jag visat. Plus att jag knöt ett svart band runt midjan, vilket, som vi alla vet  framhäver våra "tillgångar". Gubben blev stormförtjust & tyckte att det var riktigt snyggt. "Men så bra", sa jag & fortsatte med att jag då kan ha det när jag åker utomlands. Han tittade skräckslaget på mej.. "VA? Ska du ha det där i Egypten? Neeej... det där stannar hemma"!
Hah, cutie!

& igårkväll sa jag att vi skulle ha en liten familjestund. En familjstund inkluderar; mej, gubben & lillbebben. Gubben nickade & undrade vad denna familjestund skulle innebära för aktiviteter. Jag föreslog att vi skulle hjälpas åt att städa buren, för jag har alltid fått göra det själv annars. Gubben såg inte speciellt nöjd ut. Han är så mycket fjolligare än mej när det gäller sånadär grejer. Marsvinspink luktar ju inte speciellt gott, men det måste ju göras.. tänker jag. Han, däremot, står bara där & grimaserar & säger att han får kväljningar & snart kommer spy av lukten. Snälla nån.. åh, vilken karl jag hittat!


den lilla pissenissen på upptäcktsfärd.

Satt & kikade på skolans hemsida, & fick världens nostagikänslor när jag tittade på bilderna från balen. Åh, den dagen skulle jag mer än gärna göra om! Så underbart! Plus att man hade studenten kvar då också!
Nu har jag precis dammsugit hela lägenheten, vilket jag tycker att jag gör ganska ofta. Jag fattar inte hur dammråttorna kan växa sej så stora påengång!
& nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills jag börjar jobba.. förutom att sitta vid telefonen & lyssna på olika sorters toner. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 14:11:15
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0