DAMN IT.


Dagen idag har varit stressig. Men stressig på ett roligt sätt.
Mam, sis & Mio kom på förmiddagen. Vi sprang som några galningar på affärer. Jag handlade mest, även fast jag bor här. Konstigt. Hih. Men jag köpte iallafall två höga, vita krukor som jag inte vet var jag ska ha. Sedan köpte jag även en svart korg (jag är fullkomligt galen i korgar) & så köpte jag två blombollar, om ni förstår vad jag menar? Sånadär i plast som är så snygga att ha i höga krukor :) Skulle även köpa två vita påslakanset, men det vart något skit med kassan så man kunde bara handla med kontanter. Man har ju aldrig kontanter numera! Så jag fick lov att lägga undan dem till senare idag. Men det blev då en del shopping. Skönt! :)
Vi åt även lunch ute, & Mio skämde ut oss mitt i stan då han blev nyfiken på en annan hund, & skällde som om han vore besatt eller nåt. Tokskalle.

Men nu var det roliga slut, iallafall det roliga med familjen på ett par veckor. För nu har de skyndat sej hem igen, innan det hinner bli så fasligt mörkt ute på vägarna. Det är så farligt, usch!
& ikväll är vi bjudna på middag. Skit, vi som hade tänkt bjuda dem på middag. Nu hann de före! Sedan blir det en liten avskedsfest.

syrran hade bakat, & så tog hon med sej till oss.
ni måste hålla med om att de ser smarriga ut? :)


me and mio the man (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0