Astro 2008?


Jag satt & letade på horoskop inför år 2008. Eftersom att jag älskar horoskop vill jag såklart så fort som möjligt läsa om det kommande året. Men jag hittar typ ingenting! Jag har letat & letat. Skit också. Jag blir ju så nyfiken.. men jag får kanske vänta lite till. Hittade litegrann iallafall, om hur Lejonets år skulle bli.
Tydligen är drömma något jag kommer göra i år, jag kommer inte tycka att något är omöjligt. Det låter ju optimistiskt & det är ju bra.
Jag kommer ägna mer tid för mej själv, än med kärleken. Det låter skrämmande, då både jag & gubben är Lejon. Hah, kommer vi båda helt plötsligt bli egoister & bara tänka på oss själva? Detta kan sluta illa...
Jag ska tydligen börja spara pengar, med ett viktigt mål i sikte. Vad kan det vara? Jag är ingen som sparar i vanliga fall.. jag är en slösa! Men spara, visst, om jag verkligen vill så!
Jag ska se upp för att jobba för mycket, & missa allt roligt. MMM, har nog redan känt så. Jag vill samla på mej massa roliga minnen, & inte minnas att man jobbat på nyår & liknande... men, vad gör man inte?

Jag undrar om klumpigheten kommer försvinna med år 2007? Hoppashoppashoppas! Jag vill inte vara såhär... Hah. För någon dag sen satt jag med en kopp kaffe i handen. Hett kaffe. Helt plötsligt tappar jag ut koppen, bakåt över hela handen. Det gjorde ont, för det var verkligen superhett! Plus att det for över bordet & på mattan! Onödigt!
Några dagar tidigare när vi satt & åt middag hemma hos gubbens föräldrar råkar jag slå till mitt glas så det tippar ut över bordet, & flyger rätt mot gubbens morfar. Tänk om det hade hamnat på honom?! Hoho, vad spännande. Som tur var så skulle de ändå byta till en annan julduk strax efter.. så det var ingen fara. Hihi, men iallafall!! Charmigt värre!

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0