you want a piece of me.


Jag har skaffat mig en tjej som är så himla söt & rar
hennes hud är mjuk och len och hennes kropp är underbar
Hon ställer inga krav som alla andra tjejer gör
hon har aldrig nånsin klagat på min dåliga odör
För könssjukdomar är det inte heller någon risk
är den första hon har haft så jag vet att hon är frisk
Om jag haft en jobbig dag så är hon där som stöd för mig
Bara tryck på pumpen sen så ordnar allting sig

Åh Liza du är mitt ljus, du är mitt hopp
du är allting för mig, du är min egen lilla sockertopp
Åh Liza vad är mitt liv utan dig
Att du är av plast det har ingen betydelse för mig

En så otroligt vacker text. (hah) Jag minns att Men Marie skrev ut den här låttexten till mej & hängde stolt upp den på mitt skåp på skolan.
Gulligt av henne? ;)

Vi har fått vår soffa nu, finally,  det blev superbra! Plus att vi har satt upp taklampan jag fick i julklapp, i köket. Hela gubbens familj kom & åt middag här igår. Vi delade på ett par familjepizzor & satt & trängdes runt vårat lilla soffbord! Haha! Sedan kom två arbetskompisar hit & blekte min utväxt. När jag står där med skallen upp&ner & håller på att tvätta ur färgen så står båda två bakom mej & låter helt förstörda; "håret är oranget, Liza"!! Jag, som inte är speciellt petig när det gäller håret, svarar lugnt att det kan nog inte vara så farligt. De båda säger att jag kommer måsta bleka håret en gång till, & det direkt! Jag började undra om det varkligen kunde vara så fruktansvärt. Jag fortsatte lugnt tvätta håret & sa att om jag måste färga håret igen så får vi ta det en annan gång. Nog kan jag ha lite orangefärgat hår ett tag. De lät fortfarande chockade, & då började jag få panik på riktigt.. jag ifrågasatte "hurihelvete de lyckats med det", med tanke på att det alltid blivit ljus & bra färg alla gånger jag blekt tidigare! I samma sekund som jag vänder upp huvudet börjar de skratta. Håret var inte ett dugg oranget. De skulle bara skrämma mej.. & de lyckades faktiskt, iallafall en aning. Men de hade vräkt i precis hela flarran så nu jämarns är håret vitt! Nästintill iallafall! ;)

Idag ska jag på Apo, sedan tänkte jag gå & sola. & så blir det jobb ikväll.
Imorgonkväll.. då jädrar. Nu var det längesen jag var ute & skakade loss!
Jag längtar rentav :) Men man ska ju aldrig se fram emot utgång sådär, då brukar det bara bli för mycket av det goda! & så får det inte bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0