whatajoke!


NU äntligen har vår soffa kommit! Thank god!
Det tog väl bara en sisådär fyra månader!! Jag hade sagt att jag gärna ville veta när den kom genom ett sms, & av någon anledning så har Jysk fullkomligen terroriserat mej & min mobil idag!! Jag har fått minst fyra likadana sms om att soffan har kommit. & inte nog med det, utan de har även ringt & sagt det. "Tacktack, jag har förstått att den är här nu"!

Vill ni veta en äcklig sak?! Ni får veta det, vare sej ni vill eller inte! HIHI! Jag har ganska många hål i öronen, & ett hål har alltid suttit lite sådär oroväckande långt ut på örsnibben. Jag har tagit hålen själv, & det är ju inte det lättaste att se var man sticker på sej själv. Men iallafall, så har jag nu lyckats slita ut ett örhänge ur ett hål - slita alltså! Hålet är inget hål längre, det är två skinnslamsor. Det som är mest fuckedup med alltihopa är att jag inte märkt när detta hänt. My love sa bara igår att jag hade tappat ett örhänge.. när jag går & tittar på örat  så ser jag det bara. Usch, så vidrigt. Tur att det inte syns speciellt mycket, utan bara om man kollar nära & noga! & eftersom att jag har ungefär tio, elva hål till i öronen så gör det inte så mycket att ett "försvann", utan det tråkigaste är att örhänget jag tappade var ett guldörhänge jag fått av älsklingen. Sånt är alltid tråkigt.

Ett par av mina söta Hello Kitty-sockar som jag fått av syrran.
De är underbart sköna, alldeles mjuka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0