what the.. !!!!



Jag fattar inte riktigt.. jag är urusel på att uppdatera min blogg, men ändå är ni som galna vareviga dag? Det gör ingenting alls, det är bara roligt.. men det skulle kännas ännu roligare om jag hade orkat skriva varje dag. Då skulle ni allihopen slippa sitta & stirra på samma gamla inlägg flera dagar i sträck! :)

Helgen var galet rolig! TACK alla härliga människor som gjorde min kväll! Det hann hända en hel del; jag "stukade" foten, gled på glas så jag skrapade upp fingertopparna & det bästa av allt; för en gångs skull snyltade jag till mej kvällens fylla. Det är väldigt ovanligt för att vara jag.. i vanliga fall drar jag med mej alla möjliga konstiga människor till baren & ropar "jag bjuder på en drink" (som sedan kan bli ett par drinkar = DYRT)!! Men ihelgen var jag alltså superduktig.. jag gick till olika stackars offer, som snällt bjöd på både de ena & de andra alkoholhaltiga dryckerna. YOU GO GIRL! ;)


Snart är det ju, som säkert alla redan vet, alla hjärtans fittdag. (för att citera en viss tjej ur min förra klass;)) Jag tycker att den är jädrigt onödig. Löjligt är det, för att vara mer precis! Men.. det är ju bara att bita i det sura äpplet & göra nånting romantiskt med sin partner på torsdag. Jäklar, jag är nog den mest oromantiska personen jag vet! Men faktiskt så håller jag på att fixa en liten surprise åt min kära gubbe. Så det känns faktiskt lite kul ändå! Min stackars lilla gubbe är förövrigt förkyld & har feber.. jag sprang iväg på affärn för en stund sedan & köpte lite kanelbullar, portello & gottigott till honom. Ibland är jag bara för snäll. Helt otroligt snäll faktiskt! Sedan kunde jag inte hålla mej ifrån att köpa lite hjärtan inför den där dagen, de är ju så goda!


Nu får jag äntligen slänga mej i soffan & slappa. Klockan nio är det ju I huvudet på Gynning, måste såklart ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0