summary.


Ännu en natt fylld av slag. Nu slogs jag med nån ny jävla brud. Jag spöade skiten ur henne såklart. Helt sick. Jag behöver en förklaring till detta. För jag är helt slut när jag vaknar. Jag kan ge mej fan på att jag ligger där i sömnen & slår ut i luften med alla mina krafter!! Skulle inte förvåna mej ett dugg!

Igår kom syrran hit, vi sprang på lite affärer. JAG handlade somvanligt! Sedan gick vi & köpte en massa godsaker! & självklart smällde vi även i oss dom, säckade framför teven. Härligt sånt där!

& så fyllde min kära momme år igår, eller.. hon & hennes tvillingsyster fyllde år, närmare bestämt. 85 år. De var med i tidningen, & ser likadana ut.
Det är så sött! Riktiga stålkäringar båda två! ;)

Förresten. Jag har fått nåt knäpp på ägg! Jag måste koka ett ägg varje morgon.. eller när jag ska upp & jobba tidigt hinner jag ju inte. Men dagar som idag, så måste jag äta ägg. Tidigare har jag inte gillat ägg sådär supermycket, men nu längtar jag till morgonens ägg, redan kvällen innan!
Hihi, just nu hoppar dagens frukost runt på spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0