skadeglädje?


Helt plötsligt ska jag jobba en delad tur idag, istället för bara förmiddag. Hua, & sedan hela helgen! Jag undrar om jag kommer orka helgen, då jag redan gäspar var femte minut. Jag hade verkligen behövt en ledig helg.. men sedan har jag ju två veckors semester så jag borde klara av det! ;) Jag har legat på soffan typ två timmar & försökt somna, för att orka jobba ikväll. Men av någon anledning kunde jag aldrig somna! Jag som brukar kunna somna hursomhelst, varsomhelst, närsomhelst! Konstigt. Men nu blir det en kaffetår för att få lite mer energi, & så ska jag nog pussa lite på bebben. Det blir verkligen spännande för gubben nu när jag åker bort, när han blir tvungen att städa buren! Hihi! Han får lukta på bebbepink medan jag ligger på beachen med en paraplydrink eller två! :) Är det sånt som kallas skadeglädje?

Kommentarer
Postat av: Embe

TILL EGYPTEN?! Fan vad fuskigt! Vilka är det som åker? Men The Cell, såg inte vi den ilag förut? Du vet när Jennifer Lopez åker in i ett psykfalls hjärna.. Den är hur vidrig som helst. Om du inte sett den så måste du göra det!! Och Private practice såg jag inte så mycket av, eftersom jag kikade så mycket på den otäka filmen :P

2008-02-29 @ 16:42:52
URL: http://emmauddeby.blogg.se
Postat av: Embe

Jag är ganska säker på att vi sett den faktiskt. Men gud vad kul att ni är så många! Jag skulle också vilja åka till Egypten! Fy vad fubbigt alltså! Hoppas du får det hur bra som helst där, och sola åt mig med :)

2008-03-01 @ 08:45:50
URL: http://emmauddeby.blogg.se
Postat av: Anonym

vad står de på din tatuering på ankeln?

2008-03-03 @ 11:26:18
Postat av: Liza

Det står "Amor vincit omnia" på min ankel.

2008-03-03 @ 12:22:27
URL: http://LizaAngelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0