prutthej!


Tiden när syrran var här var rolig. Vi åt tacos & vräkte i oss godsaker på kvällen. Hon tvingade mej att sova inne hos henne, "för att hon hade sovit ensam så länge". Det var trångt & varmt i gästsängen! Igår körde vi hem, för att äta middag på Pizzan med en massa släktingar. Vi levde nog om mest av alla därinne. Efter det tog jag, syrran & Mio världens långprommis i det härliga vädret. Vi har hälsat på farmor & mormor såklart! Inatt sovde jag hos syrran & så träffade jag hennes kattor jag inte sett på åratal! Idag körde jag hem i världens oväder. Inte det trevligaste - det hade drevat asmycket på båda sidor vägen, så man hade no clue om var diket egentligen låg. Snörök, spårigt,  plus att det började mörkna. Ännu en gång, INTE ROLIGT! Men jag tog mej iallafall hem vid liv.
Ikväll tänkte jag bara sitta & kasta i mej ett par pistagenötter & läsk.
Imorgon är det jobb igen.
Justja. Vi tog en prommis idag med. Syrran säger åt mej att "det är ju jättehalt"! Jag svarar nonchalant att det inte alls är speciellt halt... för att, max trettio sekunder senare, ligga & kravla nere på backen! Jag bar ett par skor, som flög åt olika håll när jag slog i marken. Som vanligt när man stupat sådär är man uppe på benen innan man hinner reagera, i princip. Hihi!

Vi kom in hos farmor för att hälsa på.. & vi hinner knappt säga hej innan hon säger "ska ni handla åt mej"? Vi började skratta & syrran säger till farmor; "Mäh, du har ju inte träffat Liza på jättelänge, ska du inte säga hej"? Farmor svarar då snabbt "Jag ha visst träffe na"! Vi tittade undrande på varandra, medan farmor fortsatte.. "i telefon.."! HAH! Världens bästa farmor!!
& mommen, hon är då så söt hon också.. när vi kom in där satt hon på en stol & tjöt "Åh, vad jag älskar er, mina barn"! Man blir gråtfärdig.

När kommer vår soffa?????????!! Jäkla Jysk. Först var det sjuttonde december den skulle komma, sedan blev det i slutet av januari.. så vitt jag vet är det då februari nu?! Vad less man blir på såntdär! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0