PFF.


Allahjärtansdag blev bättre än jag trott. Gubben hade tänkt fara på ett möte på kvällen, vilket jag inte direkt uppskattade! inte ville väl jag sitta själv den kvällen?! men det blev aldrig så att han for, så vi hade det lite mysigt iallafall. Jag blev bjuden på middag - pepparstek med klyftpotatis. Sedan fick jag ett litet paket, & när gubben lämnar över det så säger han att "det är inte nå mycket..." Jag skakar på huvudet & öppnar paketet, & hittar där fortsättningen på guldörhängena som jag fått tidigare! Nu har jag snart alla :) Gud så dumt, "det är inte nå mycke"! Galning! Själv gav jag honom "En kärleksförklaring", en väldigt underhållande bok som jag beställt från Bluebox. Han blev jätteglad, & vi skrattade mycke när vi läste igenom den! Det är alltså en bok som man fyller i själv.. & nu hade jag kämpat med att fylla i allting själv :) Riktigt kul!

Igår skulle hela älsklingens familj till Östersund & se på skidskytte. HUA! I fredags åkte vi hem till hans föräldrar & sovde över där. Vi spelade Monopol med mina regler, & skit vad dåligt det gick! Hans pappa spöade skiten ur oss allihop! Men iallafall.. då igår så for de på skidskytte men det är inte riktigt min grej detdär, så jag åkte bara med hem till mam&pap, var där över dagen. Sedan åkte vi hem igårkväll/inatt igen. Plus att jag tog vaccinet inför utlandet igår.. BLÄ, mådde skit där ett tag! Men nu, peppar peppar, känns det lite bättre iallafall!

"Vad är det där för vin? När har du köpt det"?
"Det är någon ny sort.. jag köpte det väl för ett tag sen"
"Är det så länge sen"!?
HAHA! Klockrent!!

Underbart väder idag! Måste ta en promenad över isen! & imorgon kommer sis hit & stannar hela veckan! Kul!

Har ni förresten hört Mange Schmidts låt Gömma mig?!! Grym låt såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0