Oh no...


Hur ska jag berätta detta....?
Japp, det är väl bara att ta tjuren vid hornen & göra det;
Jag är, från & med igår, en aktiv simsspelare nu igen. Jag har ju haft en period där jag bokstavligen lade spelet på hyllan. Säkert en månad nu.. men så igår, helt oväntat, fick jag ett återfall. & idag är jag ledig, så jag undrar hur denna dag kommer sluta. Det är möjligt att jag spenderar hela, långa dagen vid detta fruktansvärt beroendeframkallande spel! Hemska saker! Som "tur" är så har jag tvättid i eftermiddag, så då måste lämna spelet en stund åt lite vardagliga sysslor. När jag kallar det tur kan ni ju tänka er hur sjukligt det här spelbeteendet är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0