Nu, mina vänner..

.. ska ni få höra en otrolig grej! Jag har ju, som sagt, tappat bort ett guldörhänge. Jag letade i hela lägenheten men det kändes ganska lönlöst.. jag menar, ett örhänge! I princip omöjligt att hitta då jag inte har någon som helst aning om var jag ska ha tappat det. I sängen skulle kunna vara en plats.. det låter ganska logiskt att jag skulle ha sovit när det slets ut, eftersom jag inte märkt att jag fått ont eller nåt.. Men, gott folk.. jag var på jobbet & kom in till en gumma. Där sitter jag på en stol när jag får syn på något på golvet. MITT ÖRHÄNGE! Jag visste påengång att det var mitt då jag såklart såg att det var ett likadant, plus att bakdelen satt kvar. I ett "normalt" fall hittar man ju oftast bara en del, inte båda fortfarande ihop.. HAHA! Ofattbart! Så nu sitter mitt örhänge i mitt öra igen, men självklart i ett annat hål. Ja, vad säger man.. under kan ske ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

snacka om tur.

2008-02-12 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0