Music!


Haha, för någon natt sedan drömde jag att jag & gubben köpte hus. & vet ni vad jag var mest glad över?! Jo, att vi hade en tvättmaskin & diskmaskin! Jag var så himla glad över just dem! Latmask I am ;)

Jag sitter & försöker komma på en massa bra musik som jag kan ha med mej utomlands. Jag tar gärna emot låttips! Jag har ju en så bra mobil så jag lägger in alla låtar på den, & kopplar över till Flight mode, så kan jag lyssna även när vi sitter på planet. Ni vet, annars får man ju inte ha på mobilen :)
De följande låtarna har jag redan tänkt att jag måste lägga in..

Kanye West - Homecoming
M.I.A. - Paper planes
Mange Schmidt - Gömma mig
Madcon - Beggin
Lazee - Rock away
Shayne Ward - No you hang up
Basshunter - Now you're gone
Britney Spears - Piece of me


.. men jag måste komma på fler, annars hinner man ju bli less!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snoop Dogg - Sensual seduction, Adele - Chasing Pavements, Jekyll and Hyde - Time flies, T-Pain feat Flo Rida - Low, 50 cent feat Akon - Still kill, Lupe Fiasco feat Matthew Santos - Superstar... Kolla dom :)

2008-02-29 @ 19:41:54
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0