fattar noll.


? ? ?

jaja. gårdagen var egentligen ganska händelselös faktiskt. riktigt skönt, jag kunde verkligen släppa allting & slappa hela dagen lång. väldigt ovanligt för att vara jag, annars brukar jag kuta runt med dammsugaren i högsta hugg, eller något annat städverktyg. men inte igår. fast idag måste jag kolla om det finns tvätttider, berget av tvätt har aldrig varit större! men det beror lite på att syrran varit här, så vi har en del sängkläder att tvätta!
lillstackarsgubben.. att han ska råka ut för allting. pusspuss! så nu får jag agera sköterska även på min fritid, igen. sedan har han även spontanköpt en teve. & inte bara en teve, utan en 42 tums! onödigt säger jag, men han får väl göra vad han vill. & nu måste jag ju erkänna att det är lite kul med en stor teve. vi såg en rysare igår, wrong turn 2, & det var riktigt häftigt. typ som att sitta på en bio. även om filmen inte var den bästa..

jag satt vid datorn way to much igår. mina ögon är inte vana vid sånt, så jag är alldeles sprutröd i ena ögat nu. & det gör ont!
sedan ska jag ta andra & sista dosen vaccin idag. jag ser inte fram emot det.
nu blir det rostat bröd med ägg & kaviar! mumma!
bye.

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHAHHAHA, låter som jag grisar ner alla era sängkläder!!!

Nu ska vi ut i solen, byebye!!!

2008-02-24 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0