damnit.


Jämarns vad jag ligger i & bloggar idag. Duktigt.
Jag har otroligt nog packat det mesta nu. Det är ju alltid lite småsaker man måste komma ihåg att packa ner senare. Jag har somvanligt skrivit en packlista, annars skulle mycket bli glömt! Min necessär (hur stavas det ordet egentligen?) tar upp hälften av utrymmet i väskan! & alla dessa skor man måste ha med sej är drygt, de tar en sån jäkla plats!! Plus att mam & syrsan ska ta med ett eller två par skor till mej, & diddaren ska ta med skorna jag glömde hos henne sist jag var ner. Sedan har jag lyckats tappa bort en ballerinasko sen igår.. jag vet att jag tog fram båda två när jag skulle börja packa.. & under packandet har den ena lyckats springa bort! Den här gången kan jag faktiskt inte skylla på mamma. Men gubben kanske? Han bor ju faktiskt också här. Kanske han har gömt bort den för att han inte tycker att jag behöver ta med mej sju par skor! Men jag har letat överallt; under sängar, i garderober &, ja överallt helt enkelt! Åh, att man ska ha så små fötter! Det är klart att en liten sko kan försvinna! Hade man haft 42:or hade den säkerligen inte försvunnit! Jag måste hitta den! But how? Överväger att ringa någon sierska & fråga. Men det är väl så dyrt så då är det lika bra att gå & köpa ett nytt par. Som sagt.. vilka problem man har.


UPPDAT. Jag har hittat min sko, längst in i en garderob! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0